wtorek, 25 czerwca 2013

fabuła

SCHOOL NIGHTMARE

Jedna noc potrafi całkowicie zmienić ludzkie życie.
Czy potrafisz wyobrazić sobie, że ktoś w każdym momencie może zabić twoich przyjaciół lub Ciebie? Czy byłbyś wstanie poświęcić dla kogoś swoje życie? 
Cassandra, Daisy i Jasmine to trzy przyjaciółki, które nie spodziewały się, że szkolny bal w mgnieniu oka stanie się ich największym koszmarem. 
Nikt nie jest bezpieczny, a strach to uczcie, które towarzyszy każdemu. Trzeba być ostrożnym, gdyż nigdy nie wiadomo kto czai się za rogiem. 
Royal College uważało, że jest przygotowane na wszystkie okoliczności, jednak nikt nie sądził, że szkoła zostanie zaatakowana przez grupę uczniów, którzy doskonale zaplanowali swój zamach. 


Cześć :) To moje pierwsze opowiadanie i mam nadzieję, że przypadnie wam ono do gustu. 
Historia będzie podzielona na trzy części i każda z nich będzie różnic się nieco od pozostałych, jednak wszystkie będą dotyczyć tego samego - czyli zamachu na szkołę. 
Zachęcam do zaobserwowania tego opowiadania, gdyż najprawdopodobniej w weekend lub w poniedziałek powinien pojawić się pierwszy rozdział z perspektywy Cassie, którą możecie poznać w zakładce "BOHATEROWIE". 
Jeśli macie ochotę dowiedzieć się czegoś to zapraszam do zakładki "AUTORKA" gdzie znajdziecie różne linki. 
~ Cassie ♥ 

28 komentarzy:

  1. Cóż fabuła bardzo ciekawa, zafascynowała mnie szczerze Ci powiem, czekam na pierwszy rozdział, pozdrawiam ~Abby. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Następnym razem proszę o spam w innym miejscu, ok?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fabuła - co mogę powiedzieć . Czytając pogłębiałam się w myśli , które napływały . Zapowiada się całkiem nieźle . Czy nadal tak będzie ? Okaże się . ;)
    Na pewno jeszcze tutaj wpadnę . Pozdrawiam , życzę weny i wspaniałego wstępu / 1 rozdziału .

    Ps: Następnym razem spamując , wyraź swoją opinię na temat mojego działu . Byłoby mi miło , oczywiście nie gniewam się , gdyż jeszcze zawitam u Ciebie i tak jakoś podoba mi się to co dotychczas napisałaś .


    Całus :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fabuła wydaje się naprawdę ciekawa, dlatego też z przyjemnością wpadnę i poczytam rozdział pierwszy z perspektywy Cassie :) Życzę weny i powodzenia w pisaniu opowiadania. Pozdrawiam :*
    http://you-and-me-equals-we.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fabuła bardzo mnie zaciekawiła i czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział ! Pomysł na opowiadanie masz świetne i coś czuję, że same rozdziały będą rewelacyjne ; )
    Od razu poproszę o powiadomienie mnie o nowej notce.

    Przepraszam że tu, ale już pisze więc skończę tutaj. Chciałam zaprosić Cię na mojego bloga gdzie piszę opowiadanie - fantasty. Jeżeli byś chciała to wchodź, czytaj i jakbyś mogła zostaw opinię - bardzo mi na niej zależy - jak każdemu XD

    Pozdrawiam i życzę weny ! : ))

    http://destroyerofevil-elitamagow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fabuła zapowiada się ciekawie, jednak nie mogę się teraz za dużo na ten temat wypowiedzieć. napiszę, że niecierpliwie czekam na prolog/1 rozdział [?] :) - Allie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, chciałyśmy przeprosić z góry za spam :)

      "Zaczęłam zbliżać powoli swoją twarz do bruneta, gdy już zatrzasnęłam drzwi za nami. Lekko oblizałam wargę, po czym oboje złączyliśmy nasze usta w pocałunek. Najpierw było spokojnie, lecz po chwili nasze pocałunki stały się spontaniczne, zachłanne[...]"

      Jeśli chcesz wiedzieć co wydarzyło się w nowym rozdziale to serdecznie cię na niego zapraszamy.
      http://life-are-moments.blogspot.com/

      Pozdrawiamy, Allie i Jamie ♥

      Usuń
  7. Dzięki za spam. To było zajebiste. Nawet jeśli mnie zachęcił to nawet nie mam zamiaru czytać, bo tylko walisz kopiuj, wklej, kopiuj, wklej na blogi, które nie są przeznaczone na opowiadania i na spam. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. Gdyby chociaż napisala cos na temat tego pod czym walnela ten spam.

      Usuń
  8. Mam mieszane uczucia, bo niby zaciekawiło, no ale cholera, spam -.- mała rzecz, a po prostu tak masakrycznie mnie wku*wia. Jakbyś się chociaż wysiliła na przeczytanie notki i skomentowanie jej, to bym weszła. Ale tak? Nie, dziękuję. Jest mnóstwo blogów które są oryginalne, naprawdę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. O? No tego to się nie spodziewałam :) Zwykle jak skarżę się na spam to ludzie to olewają i może nawet lepiej, a Ty mnie... przepraszasz? Wow.
    No dobra, w sumie czemu nie? Dam Ci szansę, a co tam.
    Hm... gdybyś w rozdziałach spotkała się z ostrą krytyką ode mnie, to proszę nie hejtuj, nie obrażaj się, bo ja tak mam, że zawsze się czepiam. Wybredne dziecko. Mam skłonności do wytykania błędów typu zły szyk zdania, czasem nawet literówki. Wiem, to wkurzające, ale co począć, ten typ tak ma :)
    No, to tyle. Czekam na rozdział.
    + miło by było, gdybyś weszła do mnie, naciskać nie będę, ale zapraszam:
    sing-as-their-bones-go-marching-in.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za informację o Twoim blogu. Pamiętaj jednak, że samo wrzucenie informacji to nic więcej jak spam. Jeśli chcesz komentarzy i wskazówek odnośnie swojego pisania, sama wysil się i skomentuj teksty innych.
    Co to bloga to uważam, że każda tematyka i fabuła jest dobra do pierwszego opowiadania. To ciężka sprawa i nie znam nikogo, komu pierwsze teksty wychodziły dobrze. Sam napisałem kilka i ciągle uważam, że jeszcze jest słabo. Tak więc przygotuj się na krytykę i nie obrażaj, gdy ktoś wytyka Ci błędy, tylko przemyśl, przeanalizuj i uwzglęniając wskazów idź do przodu. Myślę, że tylko tak można nauczyć się dobrze i ciekawie pisać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fabuła jest bardzo fajna ;) Jestem ciekawa jak wszystko się potoczy. Czekam na rozdział i zaczynam obserwować tego bloga.
    Życzę weny xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia przy pisaniu :) mam nadzieję że rozdziały będą tak fajne jak zapowiada się fabuła :) tymczasem zapraszam na mojego nowego bloga :) jeśli wpadniesz to miłego czytania :) http://justinbiebernewin.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki za informację o blogu :) będę na pewno stałą czytelniczką :)
    byłoby mi bardzo miło, gdybyś zapoznała się też z moim opowiadaniem, zapraszam do siebie ponownie na www.torn-fanfiction.blogspot.com gdzie właśnie pojawił się rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zamach na szkołę? Zapowiada się ciekawie. Dreszczyk emocji, to lubię w opowiadaniach. ;)
    Ja też dopiero zaczynam, więc jeśli masz ochotę, to zapraszam tutaj: http://limit-of-loneliness.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że to dopiero fabuła, ale przyznam, że zapowiada się intrygująco... Do obserwatorów póki co się nie dodam, bo nie wiem jak piszesz i czy tego nie zepsujesz :) Ale z chęcią będę wpadać, aby obserwować dalszy rozwój bloga i dopingować w pisaniu. Osobiście mam już za sobą swoje pierwsze opowiadanie i przyznam się, że nie było najgorzej, coś czuje, że z Twoim będzie podobnie :)
    Pozdrawiam: Dream.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. W wolnej chwili zapraszam do mnie na: http://sekrety--nocy.blogspot.com/.

      Usuń
  16. Zapowiada się bardzo fajnie :)
    będę stałą czytelniczką :*

    zapraszam do mnie :) dodaje do obserwowanych :)
    http://inlifebeautifulthereareonlytimes.blogspot.com/2013/06/rozdzia-19.html#comment-form
    http://darkhopeofloveandpain.blogspot.com/
    jeżeli możesz zostaw coś po sobie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogólnie to bardzo ciekawy pomysl na opowiadanie, ale nie rozpisze sie bo nie wiem jak piszesz, a w koncu nie chwal dnia przed zachodem slonca.
    Czytalabym tego bloga, ale po tym jak walnelas mi spam na pol strony o swoim blogu i jakie to ciekawe jest twoje opowiadanie odechcialo mi sie.
    Na serio spamisz wszedzie kopiuj wklej kopiuj wklej... gdybys chociaz cos od siebie napisala.
    Dzieki za uwage Bu dun

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytając końcówkę serce zabiło mi mocniej i uśmiechnęłam się sama do siebie :) dziewczyno emocje, emocje, emocje! Już kocham tego bloga <3 masz talent. Napisałaś kilka linijek, a wzbudziłaś takie emocje! Liczę, że pierwszy rozdział będzie jeszcze bardziej wciągający! :*

    + mam mega prośbę :) jak będziesz mnie informować podpisz się "Twoja Idolka" <3 i będę wiedziała o co chodzi, już masz fankę kochanie! :*

    pozdrawiam, justinabathels ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapowiada się bardzo ciekawie! Jeszcze nie miałam okazji przeczytać tak wciągającej notki :) Extra!

    Wszystko zaczyna się na akademii z okazji rozpoczęcia roku szkolnego. Sienna zauważa wśród tłumu uczniów chłopaka nadzwyczaj wyjątkowego, o nieskazitelnej urodzie i magnetycznym spojrzeniu. Od tamtego dnia nie może przestać o nim myśleć. Mijają się na korytarzu, rzucając przelotne spojrzenia.
    Dziewczyna przełamuje się i zaczyna z nim rozmawiać. Zayn okazuje się wspaniałym powiernikiem, przyjacielem i chłopakiem. Pomiędzy nimi zaczyna rosnąć prawdziwe uczucie. Sienna czuje się jak w raju.
    Ale wszystko co dobre ma swój koniec.
    Jak potoczą się ich dalsze losy? Co przyniesie przyszłość? Czy na pewno wszystko dobrze się skończy? Jak wiele będzie przeszkód i niespodzianek?

    Wszystkiego dowiesz się, czytając Krzyk Wspomnień - http://krzyk--wspomnien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  20. Nadine,Allison i Rebekah są najlepszymi przyjaciółkami.Znają się od urodzenia,każdą wolną chwilę spędzają razem.Z końcem roku szkolnego Nadine postanawia razem z przyjaciółkami pojechać na tydzień do Las Vegas - miasta imprez - aby uczcić ukończenie liceum. Jeszcze tego samego dnia po rozdaniu dyplomów przyjaciółki wyjeżdżają z rodzinnego Londynu do Vegas.Wieczorem osiemnastolatki udają się do najlepszego klubu w mieście aby spędzić najlepszy wieczór w swoim życiu.Niestety nie wszystko idzie po ich myśli...Następnego dnia Rebekah i Allison budzą się w nieznanym im miejscu z ogromnym kacem,nic nie pamiętając z poprzedniego wieczoru.Dziewczyny nie wiedzą co robiły,z kim i gdzie a co najważniejsze nie mają pojęcia gdzie podziała się Nadine.Rebekah martwi się o przyjaciółkę jednak bez wsparcia Allison,która woli się zająć własnymi problemami i odnaleźć niejakiego Zayn'a którego imię wytatuowała sobie najprawdopodobniej poprzedniej nocy.Rebekah postanawia zgłosić na policję zaginięcie przyjaciółki. Poszukiwania dziewczyny wydają się trwać wieczność a z każdym dniem jest coraz gorzej.Chłopcy z popularnego boysbandu "One Direction" okazują się być zwyczajną bandą plantów a dziewczyny zaczynają dostawać dziwne sms'y. Każdy nowy dzień przynosi dziewczyną kolejny pytania na które nie znają odpowiedzi a ich życie stopniowo zaczyna się walić....

    http://dirtyliarsonedirection.blogspot.com/

    Zapraszam na prolog,dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej :) Trafiłam tu przypadkiem bo chciałam zareklamować swojego bloga no ale patrzę a tu dopiero fabuła i to bardzo ciekawa.Zainteresowałaś mnie nią,jeszcze nie czytałam opowiadania o zamachu na szkołe :D Świetny pomysł :) Dodałam się już do obserwatorów i an pewno będę czytać :) Po za tym widzę po bohaterach że podobnie jak ja jesteś fanką PLL i TVD :D Jeszcze nie spotkałam się z opowiadaniem gdzie jedną z postaci jest Nathaniel Buzolic :D Kolejny wielki plus dla ciebie :D Pisz szybko pierwszy rozdział bo to zapewne będzie świetne opowiadanie ;* Już nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie się zapowiada. To takie opowiadanie nie jakich teraz pełno. Świeże, nowe, jakie przemyślane. Na prawdę nie mogę się już doczekać pierwszego rozdziału. Tak w ogóle świetny opis. Przy okazji zapraszam do siebie:
    http://bydirctioners.blogspot.com/
    Jak to jest przeprowadzić się do Londynu i zacząć żyć jak tutejsze nastolatki? Nauka do późna, piątkowe imprezy, kłótnie z przystojnymi sąsiadami, zabawy z współlokatorem, poszukiwanie siebie i tęsknota za najbliższymi? wychowywana przez babcię Kissy i jej umuzykalniona przyjaciółka Eli dopiero się o tym przekonają. Do pomocy w zaaklimatyzowaniu mają też lokatora Luka. Tylko czy on wystarczy dla obu dziewcząt?

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapowiada się ciekawie. Czekam na 1 rozdział aby móc powiedziec coś więcej. Notka nie jest zbyt długa, ale jest naprawdę wciągająca. :)
    zapraszam też do mnie, również dopiero zaczynam, pojawił się dopiero prolog the-night-visions.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fabuła zapowiada się ciekawie. Jednak na razie nie możemy nic więcej powiedzieć, ale czekamy na jakieś nowości u Ciebie ;)

    +drug fun and fear:

    Las Vegas, które samo siebie określa mianem światowej stolicy rozrywki, słynie z ogromnych kasyn i powiązanych z nimi atrakcji. Różne formy rozrywki dla pełnoletnich przypisały Las Vegas tytuł Miasta Grzechu...
    Fannie Scott, Roxie Meyer i Josie Parker - to trzy przyjaciółki, które żyją właśnie w takiej rzeczywistości. Ich przyjemności nie zawsze należą do legalnych, a one same myślą, że świat kręci się wokół nich.
    Wieczne zabawy, różnego rodzaju używki doprowadziły już do nie jednej choroby.
    Czy w końcu prawda powoli wychodząca na jaw sprowadzi dziewczyny na odpowiednią drogę?
    Czy w ich życiu znajdzie się jakaś szansa na miłość?
    Czy aby na pewno wszystko będzie wyglądało na kolorową bajkę?
    http://drug-fun-and-fear.blogspot.com/

    Zapraszamy na nowo powstałego bloga. Mamy nadzieję, że skomentujesz naszego bloga szczerze, nawet gdyby miałaby być to negatywna opinia. Jeśli chciałabyś wiedzieć co będzie dalej zachęcamy również do dodania się do obserwatorów.

    Pozdrawiamy: Fannie, Roxia, Josie ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapowiada się super! Ale ostatnie zdanie jest trochę bez sensu: wystarczyłoby do słów: "grupę uczniów", ponieważ każdy ZAMACH (to już nie włamanie) jest zaplanowany.

    OdpowiedzUsuń